„Autentičnost i iskrenost predstavljaju čvrst temelj svake uspješne komunikacije“
Martina Sommer Akmačić
Sposobnost utjecaja i uvjeravanja ključna je vještina u svim poslovnim područjima. Uz vještine utjecanja vaše ideje, pregovaranje, prodajni segmenti, uvjerljiva prezentacija ili inicijativa biti će uvažena i prihvaćena od strane drugih neovisno jeste li u poslovnom ili privatnom okruženju. U svakoj interakciji, donošenje odluka i način ponašanja ovisi o stavu, emociji ili aktivnostima drugih stoga su vještine utjecanja temeljne kompetencije za osobni razvoj i poslovnu učinkovitost.
Asertivnost je vještina izražavanja svojih mišljenja, osjećaja, vjerovanja i potreba. Prema Langu i Jakubowskom, asertivnost je izražavanje misli, osjećaja i uvjerenja na direktan, iskren i socijalno prikladan način uz uvažavanje drugih. Asertivnim vještinama prihvaćamo odgovornost svoga ponašanja i zadobivamo poštovanje drugih, a pritom razvijamo osobno zadovoljstvo i samopoštovanje, jasnije se izražavamo, lakše se nosimo s teškim odnosima ili situacijama te stvaramo kvalitetne partnerske ili poslovne odnose.
“Utjecaj je povlastica velikih umova”
J. Wesley
Kome je trening namijenjen?
- Višem i srednjem menadžmentu, voditeljima odjela i njihovim timovima, menadžerima, voditeljima projekata, stručnjacima te svim poslovnim ljudima koji rade koji žele unaprijediti svoje vještine utjecanja i uvjeravanja te steći vještine asertivnosti, razvijati svoje kompetencije i vještine u svrhu zadovoljstva rada i boljih poslovnih rezultata.
- Individualno – svima vama koji želite steći vještine i razvijati svoje kompetencije u svrhu osobnog ili profesionalnog razvoja.
Ciljevi treninga
- Razvijanje sposobnosti vođenja i utjecaja
- Razvijanje sposobnosti razumijevanja i rješavanja konflikata
- Izgradnja jasne i učinkovitije komunikacije
- Razvijanje utjecaja bez autoriteta
- Izgradnja povjerenja i poštovanja
- Podizanje samouvjerenosti
- Razvijanje kompetencija
- Razvijanje sposobnosti korištenja asertivnih vještina
- Uspostava kompanijske kulture i zajedništva
- Povratna informacija
- Pozitivan stav u radu
Pregled treninga
- Zašto utjecati?
- Samoanaliza: Prepoznajmo svoj stil komunikacije
- Što je asertivnost
- 4 osnovna tipa komunikacije
- Kako prepoznati komunikacijske tipove ponašanja
- Važnost utjecaja na poslu
- Kako postati asertivan
- Trening aserivnosti
- JA – poruke
- Kako primiti prigovor
- Kako primiti pohvalu
- Kako izreći prigovor bez vrijeđanja
- Kako pohvaliti druge
- Uvjerljiva prezentacija ili komunikacija
- Izrada individualnog akcijskog plana za poboljšanje kvalitete komunikacije
Kontinuirano moramo razvijati, graditi i održavati povjerenje, rješavati sukobe te utjecati na ishode dok postižemo poslovne ciljeve kako bismo napredovali i dodali vrijednost organizaciji.
Uspjeh i upravljačka učinkovitost ovise o upotrebi utjecaja na svim razinama organizacije. Na ovom treningu vještina utjecaja naučite kako primijeniti strategije utjecaja kako biste pridobili predanost drugih i potaknuli suradnju. Kroz vježbe i praktični rad, samoprocjenu i aktivnosti uloga, stječete specifične vještine, ponašanja i stavove kako biste postigli željene rezultate. Razvijanjem vještina utjecanja i asertivnosti podižemo samouvjerenost, razvijamo kompetencije s konkretnim učinkom. Kroz komunikaciju ostvaruju se bolji poslovni rezultati te se povećava zadovoljstvo, efikasnost i produktivnost. Utvrđivanje utjecaja zahtijeva niz oblika i metoda, a znati prilagoditi svoj pristup publici, pola je uspjeha.