Strategija digitalne komunikacije koja te nikad neće iznevjeriti!

Danas pričamo o jednoj od najvrjednijih strategija komunikacije koja je posebno uspješna kada se ostvaruje kroz digitalne kanale i čini poslovanje u digitalnom svijetu lakšim. Riječ je naravno o strategiji gdje stvaramo vrijednost za kupca.

Zašto je to tako?

Pa krenimo za početak od onoga što znamo.

Znamo da je veliki broj korisnika online…

Znamo da su mobilni uređaji uzeli primat u životu običnog čovjeka…

Znamo da veliki broj korisnika prije nego što se ustane ujutro uzme mobitel u ruke i provjeri što je novo – bilo da provjeri e-mail, online informacije ili ga jednostavno zanimaju događanja na društvenim mrežama…

Upravo zbog svega navedenog, digitalna prisutnost na svim digitalnim kanalima, na način da smo autentični (znači da je naš proizvod ono što tvrdimo da jest – recimo ako kažemo 100% prirodan, onda bi autentičnost značila da je proizvod upravo to sačinjen od 100% prirodnih sastojaka), da imamo proizvod ili uslugu koja je korisna kupcima i da u komunikaciji iskazujemo dodatnu vrijednost za kupca – jedna je od najvrjednijih strategija koje možete primijeniti u online komunikaciji.

Naravno treba spomenuti vrijednost i značaj vaše vlastite online zajednice, jer mogućnost dvosmjerne komunikacije i povratne informacije od vaših klijenata daje vam bezbrojne prednosti. Ukoliko stvorimo vrijednu i kvalitetnu online zajednicu (što svakako u moru komunikacije i ponude predstavlja izazov) ostvariti ćemo nebrojene benefite i prednosti za svoj posao. Online zajednica vam iz prve ruke daje informacije o tome tko je vaš kupac, što utječe na njihove odluke o kupnji i kako poboljšati svoje proizvode tako da odgovaraju vašim korisnicima i njihovim potrebama. Ukoliko korisnici prepoznaju korisnost vašeg proizvoda tada i google prepoznaje vašu relevantnost, pa se nalazite 1. na SERPu (prvi na Googlovoj stranici rezultata) ili pak se širi dobra vijest o vašem proizvodu i on postaje djeljiv odnosno „šerabilan“, možda toliko dobar i uobičajen da postaje i glagol koji se upotrebljava tipa „uguglaj to“ ili „fotošopiraj mi sliku…“, a tada i vaš doseg raste na prirodan način bez dodatnih marketinških budžeta. Sve ove benefite ostvariti ćemo ukoliko koristimo strategiju stvaranje vrijednosti za kupca.

Često sam u svom poslovanju bila u prilici vidjeti kako ljudi stvarajući proizvode ili usluge kreću u proces kreacije iz vlastitih stajališta, vrijednosti i baš svaki puta ako se ta stajalište i vrijednosti nisu poklopila sa korisničkim vrijednostima i/ili stajalištima o tome da li im je taj proizvod koristan ili nije jednostavno su ti proizvodi ili usluge bili manje uspješni. Kada ste mali poduzetnik i kada još nemate na raspolaganju veće marketinške budžete nemate baš prostora za bezbroj pogrešaka. Pa zašto ne istražiti što je to što je korisnicima bitno kada se radi o vašem proizvodu i/ili usluzi putem online zajednice i kretati se u tom smjeru. Sigurno je da ćete biti uspješniji.

O tome kako stvaramo vrijednosti za korisnike saznajte na našem DIGITAL MASTERCLASSU PROAGO AKADEMIJE – uz program UMIJEĆE DIGITALNOG KOMUNICIRANJA.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)