„Ako Vaši postupci inspiriraju druge da sanjaju više, da uče više, da naprave i postanu više, onda ste Vi vođa“
J.Q.Adams
Oxford Dictionary definira leadership kao “Akciju vođenja skupine ljudi ili organizacije i sposobnosti da se to učini”. Iako se menadžment i leadership čine dosta sličnima, njihova razlika je u tome što menadžment podrazumjeva aktivnosti oko procesa za postizanje ciljeva, a leadership je usmjeren na vođenje ljudi ka ostvarenju ciljeva. Vještine leadershipa su sposobnosti koje menadžeri/vođe moraju steći kako bi vodili i izvodili projekte, poticali inicijative drugih, gradili osjećaj zajedničke svrhe i osnaživali kolege u timu.
Vještine leadershipa moraju uključivati i sposobnost za usmjerenje zaposlenika ka postizanju poslovnih ciljeva, sposobnost za potaknuti promjene i inovativno razmišljanje, nadahnuti druge i stvarati nadahnjujuću viziju budućnosti te donošenje odličnih zajedničkih rezultata. Izvrstan vođa pridnosi zadovoljstvo kolega u timu, osnažuje kolege u timu, potiče inovativno razmišljanje što rezultira boljim poslovnim rezultatima i poslovnom efikasnošću.
“Izvrsni vođe su formirani da budu izvrsni”
Saša Karlovčan
Leadership i uspjeh mogu se na različite načine definirati i opisati no ono što im je zajedničko su sjajne liderske vještine. Uspjeh je dostižan samo uz kvalitetne kompetencije svojih zaposlenika.
Kome je trening namijenjen?
- Upravama, višem i srednjem mandžmentu, prodajnom menadžmentu, voditeljima timova i projekata, voditeljima odnosa s kupcima kao i svim voditeljima ostalih sektora koji rade u timu i žele postati izvrsni vođe koji nadahnjuju, ohrabljuju i potiću druge za razvoj.
- Individualno – svima vama koji želite steći ili unaprijediti svoje liderske vještine u svrhu osobnog ili profesionalnog razvoja.
Ciljevi treninga
- Unapređenje postojećeg modela upravljanja koji bi omogućio povećanje efikasnosti i lakše ostvarenje poslovnih ciljeva
- Razvijanje osobne sposobnosti i kompetencija potrebnih pri učinkovitom vođenju tima i pojedinaca
- Osvještavanje vlastitog stila vođenja i elemenata za razvoj onih područja rukovođenja koja bi trebalo unaprijediti
- Učenje prepoznavanja i primjenjivanja različitih stilova vođenja, ovisno o različitim razvojnim fazama u kojima se nalaze djelatnici koje vodite
- Ukazivanje na značaj timskog načina rada, kao jednog od preduvjeta uspješnog poslovanja
- Stvaranje proaktivne i produktivne radne okoline u svojem poslovnom okruženju
- Kvalitetna analiza trenutnog stanja
- Praćenje pokazatelja uspješnosti
- Strateško planiranje i razmišljanje
- Sposobnost za kvalitetne promjene
- Razvijanje komunikacijskih vještina
- Stvaranje nadanjujuće vizije budućnosti
Pregled treninga Leadershipa (vođenja ljudi)
- Uvod, ciljevi programa
- Uloga i posao menadžera
- Različiti tipovi voditelja
- Sustav vođenja pomoću ciljeva
- Efektivna komunikacija pri vođenju zaposlenika
- Vodstveni (menadžerski) stilovi
- Situacijsko vođenje
- Prepoznavanje razvojne razine zaposlenika
- Odabir stila rukovođenja prema razvojnoj razini zaposlenika
- Individualni razgovori sa zaposlenicima
- Delegiranje
- Motivacija zaposlenika
- Timski rad – različite uloge u timu
- Izrada individualnog akcijskog plana