„Konkurentska prednost i održiva uspješnost postižu se naprednim prodajnim vještinama“
Saša Karlovčan
Naprednim prodajnim vještinama održava se prodajna uspješnost. Prodajne vještine definiramo kao efikasan utjecaj na kupca no naprednim prodajnim vještinama se kupac zadržava i stvara se dugoročan partnerski odnos temeljen na vrijednosti, povjerenju i obostranom zadovoljstvu. U današnje zahtjevno vrijeme konkurentske borbe, izuzetno je važno prodaji pristupiti strukturirano. Radna metodologija i kombinacija tehnika i vještina čine kombinaciju koja donosi održivi uspjeh.
Vladanje osnovnim prodajnim vještinama zahtjeva napredne vještine za upravljanje složenim čimbenicima, spretno izbjegavanje prepreka i uspješno održavanje konkurentske prednosti.
Proago napredni trening usmjeren je na kombiniranje više vještina i strategija koje omogućuju prodajnim stručnjacima da se izdvoje i održavaju konkurentsku prednost nad drugima. Proago trening unaprijeđuje ishode prodajnih procesa kroz strukturiraniji i usmjereniji pristup prodaji, komunikaciji i pregovaranju.
„Prodajni stručnjaci moraju imati empatiju i sposobnost razumijevanja potreba kupaca“
Napredne prodajne tehnike fokusirane su na generiranje prodaje. U najsloženijim prodajnim situacijama nije dovoljno posjedovati znanje, vještinu, dobru komunikaciju ili dobar proizvod, ali kombinacija ovih elemenata izvedenih u pravo vrijeme stvara pravu vrijednost za kupca.
Kome je trening namijenjen?
- Mendžerima i voditeljima prodaje te svim prodajnim stručnjacima i ljudima koji rade u B2B i B2C okruženju te koji žele izgraditi napredne prodajne vještine, graditi dobre poslovne i partnerske odnose u svrhu unaprijeđenja profitabilnosti organizacije i osobnog razvoja.
- Individualno – svima vama koji želite steći učinkovite napredne prodajne vještine, graditi odnose s kupcima i unaprijediti profitabilnost svoje organizacije i osobnog razvoja.
Ciljevi treninga
- Unaprijeđenje prodajnih znanja i vještina u svim fazama prodajnog rada
- Uvježbavanje naprednih elemente profesionalnog prodajnog nastupa
- Standardiziranje prodajnog modela rada na svim razinama prodajne organizacije
- Razumijevanje razmišljanja kupaca
- Definiranje procesa za stjecanje povjerenje kupaca
- Definiranje specifičnih taktika i vještina koje razlikuju najbolje prodajne stručnjake od prosječnih
- Razumijevanje kada i kako kupci donose odluke o kupnji
- Stjecanje specifičnih vještina, ponašanja i vjerovanja kojima se postaje izvrstan prodajni stručnjak
- Razvijanje modela rada s potencijalnim prigovorima
- Ishođenje rješenja oko postupanja s kupcima koji ne kupuju od vas
- Razvijanje modela kako ostvariti veću profitabilnost i bolju reputaciju
- Povećanje svoje vrijednosti i vrijednosti svojih proizvoda za kupce i njihove percepcije
- Razvijanje pristupa konzultativne prodaje
- Razumijevanje što kupac očekuje od nas nakon prodaje
Pregled treninga naprednih prodajnih vještina
- Uvod i ciljevi programa
- Definiranje razine prodajnih kompetencija
- Naš prodajni profil i prilagodba sugovorniku
- Izrada prodajnog priručnika (sales handbook)
- Što su prigovori
- Vrste prigovora i kako njima vladati
- Izrada baze prigovora
- Izrada plana prodaje
- Najbitniji elementi rada prije prodajne posjete
- Elementi rada nakon posjete
- Prodajni procesi
- Postavljanje S.M.A.R.T ciljeva
- Cross selling
- Up selling
- Akcijski plan
Proago trening naprednih prodajnih vještina potpuno je prilagođen specifičnim potrebama vaše tvrtke od početne faze do faze održavanja odnosa s kupcima.
Trening gradi održivu konkurentsku prednost te omogućava prodajnim stručnjacima da se stečenim vještinama i kompetencijama izdvoje u moru konkurencije. Koncipiran je na način da prodajnim stručnjacima omogući da shvate i utječu na već postojeće i na potencijalne kupce te složene i kompleksne procese u svrhu zaključivanja prodaja i stvaranja dugoročnih odnosa. Implementacijom naprednih i kombinacijom s osnovnim prodajnim vještinama prodajni stručnjaci postaju profesionalci sa zavidnim prodajnim rezultatima koje postižu s lakoćom, entuzijazmom i premašuju sve planirane targete. No osim izvrsne profitabilnosti, prodajni stručnjaci grade odnose i održavaju uspješnost, a samim time podižu svijest o vama i vašem proizvodu.