Prodajne prezentacijske vještine

„Da biste izgradili dugoročno, uspješno poduzeće, kada ne zaključite prodaju, izgradite odnos“

P. Fripp

Prezentacijske vještine koje postižu ciljeve i grade odnose

Prezentacije su bez sumnje veliki dio posla prodajnih stručnjaka.

Mnogi prodajni stručnjaci razmišljaju o tome što prezentiraju, ali ne i o načinu prezentacije. Prodajni stručnjaci prilikom prezentacije znaju o čemu žele razgovarati u prodajnoj prezentaciji, ali ne razmišljaju o tome kako to najučinkovitije predstaviti svojoj publici. Iako se temom odlično barata i sva prodajna rješenja su unaprijed isplanirana, pitanje je razmišlja li se prilikom prezentacije o izgradnji odnosa, uspostavljanju veze sa publikom i uspješnom prenošenju svojih ideja kako bi se ostvarila mogućnost suradnje ili barem pobudio interes za daljnje korake?

U prodajnim aktivnostima, razvoj poslovanja i podrška klijentima presudni su faktori uspješne prodaje, no usavršavanje svojih prodajnih i komunikaicjskih vještina i kontinuirano održavanje visokokvalitetnih prodajnih prezentacija daje prednost za privlačenje i održavanje jakih odnosa s kupcima.

“95% prodavača govori previše, a sluša premalo”

Učinkovita prodajna prezentacija donosi uvjerljivu priču, naglašava vašu vrijednost i vrijednost organizacije te se usklađuje s potrebama i željama vaših kupaca. Učinkovita prodajna prezentacija završava snažnim pozivom na akciju i navodi potencijalne kupce da odmah reagiraju i kupe vaš proizvod ili uslugu.


Kome je trening namijenjen?

  • Višem i srednjem manadžmentu, direktorima prodaje,  key account menadžerima, prodajnim stručnjacima, voditeljima prodajnih sektora, odjelu marketinga kao i svim odjelima i osobama koji se bave prodajom ili koji su u kontaktu s kupcima ili klijentima, a žele unaprijediti svoje prodajno prezentacijske vještine i graditi bolje odnose s kupcima u svrhu unaprijeđenje prodaje i razvoja poslovanja.
  • Individualno – svima vama koji želite unaprijediti svoje prodajno prezentacijske vještine i graditi dobre odnose s kupcima u svrhu unaprijeđenja prodaje i daljnjeg poslovnog razvoja.

Ciljevi treninga

  • Građenje boljih odnosa s trenutnim klijentima
  • Stvaranje nove poslovne mogućnosti s potencijalnim klijentima
  • Povećanje prodaje i veličine trenutnih narudžbi
  • Efikasno skraćivanje prodajnog ciklusa od početka do zaključivanja
  • Kraće i učinkovitije prezentacije
  • Manje priče, a više slušanja klijentovih potreba
  • Razvijanje boljih poslovnih prijedloga
  • Prisutnost i prezentiranje sa strašću i proaktivnim razmišljanjem
  • Prevladavanje strahova u javnom nastupu ili u neočekivanim situacijama
  • Unaprijeđenje cjelokupnog procesa poslovnog i prodajnog razvoja

Pregled treninga prodajno prezentacijskih vještina

  • Uvod programa
  • Planiranje prodajne prezentacije i određivanje ciljeva
  • Priprema materijala za prezentaciju
  • Priprema osobnog i prodajnog akcijskog plana
  • Tehnike i trikovi prodajne prezentacije
  • Samosvjesno nastupanje
  • Slušanje klijentovih potreba
  • Interakcija s publikom i njihova uključenost
  • Kako otvorenim pitanjima otkriti njihove potrebe
  • Tehnike uspješne verbalne i neverbalne komunikacije
  • Kako održavati pažnju klijenta na bitnim segmentima
  • Interakcija s publikom i njihova uključenost
  • Tajne dobrih prezentatora
  • Trema i stres
  • Kako odgovarati na teška pitanja
  • Kako se nositi s onima koji ometaju te kako održavati pažnju publike
  • Neverbalna komunikacija tijekom prezentacija
  • Vježbanje, izvođenje i snimanje prodajnih prezentacija
  • Povratne informacije
  • Akcijski plan za buduće prezentacije

Učinkovite prodajne prezentacije utječu na klijente da bolje razumiju i reagiraju na vašu poruku. Proago profesionalni i interaktivni trening prodajnih prezentacijskih vještina za prodajne stručnjake podiže samopouzdanje i usavršava kompetencije za učinkovitu prezentaciju koja ne samo da prodaje već izgrađuje i održava dobre odnose s kupcima.  Kroz interaktivno učenje, vježbanje, video preglede i individualno podučavanje kroz Proago trening razvijate vlastiti stil prezentacije. Prodajni stručnjaci postaju ugodniji i učinkovitiji u održavanju jačih, utjecajnijih prodajnih prezentacija, grade odnose i postižu bolje poslovne rezultate.