„Da biste izgradili dugoročno, uspješno poduzeće, kada ne zaključite prodaju, izgradite odnos“
P. Fripp
Prezentacijske vještine koje postižu ciljeve i grade odnose
Prezentacije su bez sumnje veliki dio posla prodajnih stručnjaka.
Mnogi prodajni stručnjaci razmišljaju o tome što prezentiraju, ali ne i o načinu prezentacije. Prodajni stručnjaci prilikom prezentacije znaju o čemu žele razgovarati u prodajnoj prezentaciji, ali ne razmišljaju o tome kako to najučinkovitije predstaviti svojoj publici. Iako se temom odlično barata i sva prodajna rješenja su unaprijed isplanirana, pitanje je razmišlja li se prilikom prezentacije o izgradnji odnosa, uspostavljanju veze sa publikom i uspješnom prenošenju svojih ideja kako bi se ostvarila mogućnost suradnje ili barem pobudio interes za daljnje korake?
U prodajnim aktivnostima, razvoj poslovanja i podrška klijentima presudni su faktori uspješne prodaje, no usavršavanje svojih prodajnih i komunikaicjskih vještina i kontinuirano održavanje visokokvalitetnih prodajnih prezentacija daje prednost za privlačenje i održavanje jakih odnosa s kupcima.
“95% prodavača govori previše, a sluša premalo”
Učinkovita prodajna prezentacija donosi uvjerljivu priču, naglašava vašu vrijednost i vrijednost organizacije te se usklađuje s potrebama i željama vaših kupaca. Učinkovita prodajna prezentacija završava snažnim pozivom na akciju i navodi potencijalne kupce da odmah reagiraju i kupe vaš proizvod ili uslugu.
Kome je trening namijenjen?
- Višem i srednjem manadžmentu, direktorima prodaje, key account menadžerima, prodajnim stručnjacima, voditeljima prodajnih sektora, odjelu marketinga kao i svim odjelima i osobama koji se bave prodajom ili koji su u kontaktu s kupcima ili klijentima, a žele unaprijediti svoje prodajno prezentacijske vještine i graditi bolje odnose s kupcima u svrhu unaprijeđenje prodaje i razvoja poslovanja.
- Individualno – svima vama koji želite unaprijediti svoje prodajno prezentacijske vještine i graditi dobre odnose s kupcima u svrhu unaprijeđenja prodaje i daljnjeg poslovnog razvoja.
Ciljevi treninga
- Građenje boljih odnosa s trenutnim klijentima
- Stvaranje nove poslovne mogućnosti s potencijalnim klijentima
- Povećanje prodaje i veličine trenutnih narudžbi
- Efikasno skraćivanje prodajnog ciklusa od početka do zaključivanja
- Kraće i učinkovitije prezentacije
- Manje priče, a više slušanja klijentovih potreba
- Razvijanje boljih poslovnih prijedloga
- Prisutnost i prezentiranje sa strašću i proaktivnim razmišljanjem
- Prevladavanje strahova u javnom nastupu ili u neočekivanim situacijama
- Unaprijeđenje cjelokupnog procesa poslovnog i prodajnog razvoja
Pregled treninga prodajno prezentacijskih vještina
- Uvod programa
- Planiranje prodajne prezentacije i određivanje ciljeva
- Priprema materijala za prezentaciju
- Priprema osobnog i prodajnog akcijskog plana
- Tehnike i trikovi prodajne prezentacije
- Samosvjesno nastupanje
- Slušanje klijentovih potreba
- Interakcija s publikom i njihova uključenost
- Kako otvorenim pitanjima otkriti njihove potrebe
- Tehnike uspješne verbalne i neverbalne komunikacije
- Kako održavati pažnju klijenta na bitnim segmentima
- Interakcija s publikom i njihova uključenost
- Tajne dobrih prezentatora
- Trema i stres
- Kako odgovarati na teška pitanja
- Kako se nositi s onima koji ometaju te kako održavati pažnju publike
- Neverbalna komunikacija tijekom prezentacija
- Vježbanje, izvođenje i snimanje prodajnih prezentacija
- Povratne informacije
- Akcijski plan za buduće prezentacije
Učinkovite prodajne prezentacije utječu na klijente da bolje razumiju i reagiraju na vašu poruku. Proago profesionalni i interaktivni trening prodajnih prezentacijskih vještina za prodajne stručnjake podiže samopouzdanje i usavršava kompetencije za učinkovitu prezentaciju koja ne samo da prodaje već izgrađuje i održava dobre odnose s kupcima. Kroz interaktivno učenje, vježbanje, video preglede i individualno podučavanje kroz Proago trening razvijate vlastiti stil prezentacije. Prodajni stručnjaci postaju ugodniji i učinkovitiji u održavanju jačih, utjecajnijih prodajnih prezentacija, grade odnose i postižu bolje poslovne rezultate.