Upravljanje konfliktima

„Konflikt je neizbježan pratioc života. Ključ uspjeha je da ga razumijemo i prihvatimo.“

Conflict Management

Konflikt je sveprisutan dio poslovnog života, a upravo je način upravljanja konfliktima izravno povezan s poslovnom uspješnošću. Konflikti proizilaze iz činjenica o ljudskoj prirodi, prije svega da različiti ljudi s različitim karakterima, potrebama, stavovima i  interesima žive i rade zajedno te da međusobno komuniciraju. U poslovnom okruženju, prevencija konflikata i vještina ponašanja u konfliktnim situacijama omogućavaju nam da svaku situaciju potencijalnog rizika prevedemo u situaciju mogućnosti.

„Poteškoće trebaju potaknuti, a ne obeshrabriti. Ljudski duh treba ojačati sukobom.“

W. E. Channing

Kada vješto upravljamo konfliktima, tada konflikt postaje neslaganje ili nesuglasica, a različita mišljenja, stavovi i karakteri mogu pomoći organizaciji da bude inovativnija, kreativnija i produktivnija, da efikasnije upravlja postojećim resursima te da donosi bolje odluke. Iz optimalne razine konflikta proizlazi visoka učinkovitost i bolji poslovni rezultati.


Kome je trening namijenjen

  • Višem i srednjem mandžmentu, voditeljima timova, projekata, stručnjacima, menadžerima, prodajnim predstavnicima, kao i svim poslovnim ljudima čiji se posao odvija u dinamičnom okruženju te koji žele uspješnije rješavati i vladati konfliktima u svrhu zadovoljstva, unaprijeđenja ili poslovnog razvoja.
  • Individualno – svima vama koji želite nati kako upravljati konfliktima i razvijati nove vještine i kompetencije u svrhu privatnog ili poslovnog razvoja.

Ciljevi treninga

  • Prepoznati razliku funkcionalnog i disfunkcionalnog konflikta
  • Prepoznati uzroke konflikata
  • Razvoj osobnog stila ponašanja u konfliktnim situacijama
  • Razvijanje metoda za efikasnije upravljanje konfliktima
  • Razvijanje asertivne komunikacije kao bismo zaustavili eskalaciju konflikta
  • Upravljanje vlastitim emocijama u konfliktnim situacijama
  • Razumijevanje „teških karaktera“ i pronalazak rješenja do željenog cilja
  • Smanjenje stresa i lakše razrješenje neugodne situacije uzrokovane konfliktom

Pregled treninga razvoja timskog rada

  • Uvod u važnost i značaj konflikta
  • Što je konflikt
  • Mogući simptomi konflikta
  • Mitovi o konfliktu
  • Pojam i vrste konflikata
  • Uzroci konflikata
  • Vrijednosti i uvjerenja
  • Tipovi osobnosti u poslu
  • MB test
  • 5 osnovnih stilova rješavanja konfliktnih situacija
  • Kako spriječiti konflikte
  • Kada stimulirati konflikt
  • Aktivno slušanje, tehnike postavljanja pitanja, asertivna komunikacija i konstruktivni feedback
  • Akcijski plan

Istraživanje konflikata na osobnim i organizacijskim razinama uvijek je aktualni zadatak čije rješavanje može pridonijeti osobnoj i organizacijskoj dobrobiti. Posebno je važno da zaposleni na različitim razinama upravljanja budu svjesni svih aspekata u kojima se konflikti manifestiraju, kako bi se njima upravljalo na što efektniji i svrsishodniji način, posebno u onim slučajevima kada konflikte sukobljene strane nisu u stanju na prihvatljiv način razriješiti same. Kako bi se izbjegle negativne posljedice konflikata na samu organizaciju potrebno je kontinuirano razvijati vještine i kompetencije zaposlenih kako bi iz konflikta proizašla bolja poslovna uspješnost te ugodnije radno okruženje.