Upravljanje timovima

„Dobri timovi uključuju timski rad u svoju kulturu, stvaraju temeljne elemente za uspjeh“

Ted Sundquist

Vještine upravljanja timom su vještine koje bi svaki menadžer trebao imati i nastojati ga neprestano usavršavati. Učinkovite vještine upravljanja korisne su i menadžeru i timovima koje nadgledaju. Vještine upravljanja i vođenja tima osiguravaju i menadžerima i timovima poslovno usklađenje te pružaju menadžerima komptencije potrebne za uspješno vođenje, a timovima osnaživanje pojedinaca i ostvarenje sinergije grupe. Učinkovito upravljanje timom uključuje podršku, komunikaciju i ohrabrivanje članova tima tako da oni rade najbolje što mogu i nastave se profesionalno razvijati.

Kontinuirani razvoj tima ključan je faktor za uspješnost svake organizacije. Neovisno o položaju i hijerarhijskoj strukturi unutar organizacije, za održivu uspješnost potrebna je međusobna interakcija, zajedničko predlaganje i izlaganje ideja, planiranje i provođenje projekata što se u konačnici odražava na motivaciju i efikasnost zaposlenih, zadovoljstvo i osjećaj pripadnosti, efektnije korištenje resursa te lakše donošenje odluka, a rezultira radnom učinkovitošću i boljim poslovnim rezultatima.

“Vodstvo je sposobnost provođenja vizije u djelo”

Kome je trening namijenjen?

  • Višem i srednjem menadžmentu, mendžerima, voditeljima odjela i njihovim timovima te svim poslovnim ljudima koji rade u timovima i žele unaprijediti svoj rad u timu, unaprijediti vještine za vođenje i upravljanje u svrhu jačanja timskoga rada.
  • Individualno – svima vama koji želite steći vještine upravljanja i vođenja timova te rada u timu u svrhu osobnog ili profesionalnog razvoja.

Ciljevi treninga

  • Razumijevanje nastanka, razvoja i funkcioniranja tima
  • Razumijevanje timskih uloga
  • Osvještavanje čimbenika uspješnog voditelja
  • Razumjevanje uloge voditelja
  • Usuglašenost članova tima
  • Razvijanje komunikacijske, organizacijske i vodstvene kompetencije
  • Vježbanje stalne, otvorene i učinkovite komunikacije u timu
  • Podizanje potencijala individualno i timski
  • Kvalitetna interakcija među članovima tima
  • Razvijanje i poticanje međusobnog poštovanja i povjerenja
  • Vježbanje razgovora kritike/pohvale
  • Osviještavanje prednosti učinkovitog delegiranja
  • Razumjevanje važnosti delegiranja za razvoj zaposlenih
  • Podizanje zadovoljstva rada u timu
  • Poticajna i ugodna radna okolina
  • Inovativno donošenje odluka
  • Ostvarenje boljeg radnog učinka i poslovne efikasnosti

Pregled treninga upravljanja timovima

  • Što je tim?
  • Timske uloge
  • Uloga i posao voditelja/menadžera
  • Sustav vođenja pomoću ciljeva
  • Efektivna komunikacija pri vođenju timova
  • Izbor članova tima
  • Uloge u timu prema Belbinovom modelu
  • Vodstveni stilovi
  • Situacijsko vođenje
  • Kritika i pohvala
  • Motiviranje tima
  • Zašto delegiramo
  • Proces delegiranja zadataka
  • Akcijski plan

Kvalitetan timski rad vođen menadžerskim vještinama, rezultira ostvarivanjem boljih poslovnih rezultata, stvaranjem kreativnih rješenja i poticanjem pozitivnih organizacijskih promjena. Kontinuiranim usavršavanjem i razvojem tima stvaraju se nova znanja i iskustva, komunikacija dovodi do novih ideja, podiže se osobni i poslovni potencijal, jača se motiviranost, stvara se poticajna i ugodna radna okolina koja dovodi do podizanja zadovoljstva članova tima i njihovog rada u timu.  Raznolikost i integriranost tima stvara dodatnu vrijednost te je uz kontinuirani razvoj, ključan faktor za postizanje rezultata i uspješnosti.