MODUL VII – KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA?
Glavni zadatak današnjih menadžera je povećanje produktivnosti i radnog učinka svojih timova i zaposlenika. U poslovanju kada se stalno traži više i bolje, bitno je posjedovati set vještina kojima se motiviraju i inspiriraju pojedinci i timovi kako bi dali najbolje od sebe.
Vještine potrebne za POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI ZAPOSLENIKA omogućavaju vam da uspješno koristite sve resurse na raspolaganju kako bi postigli rezultate. Ovaj modul pomaže vam u podizanju poslovne sposobnosti uz dugoročno održiv obujam aktivnosti i predlaže vam faze procesa upravljanja radnim učinkom. Osim toga, pruža vam znanja, svijest i vještine uspješnog razvijanja članova tima te spoznaju koji su stilovi vođenja najbolji za usklađenost i učinkovitost za dugoročan napredak pojedinca i organizacije.
Što ćete naučiti u modulu KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA PROAGO BUSINESS MANAGER AKADEMIJE?
#kako uspješno koristiti resurse za ostvarivanje rezultata?
#koji su aspekti razvoja poslovnih sposobnosti zaposlenika?
#kako stil vođenja utječe na učinkovitost?
#kako podizati poslovnu sposobnost uz dugoročno održiv obujam aktivnosti?
#koje su faze procesa upravljanja radnim učinkom?
#koja je veza između radnog učinka pojedinca i rezultata organizacije?
#zašto su menadžeri ključni kreatori osobnog iskustva zaposlenih?
Cijena: 1300,00 kuna + PDV
Ostvarite svoj puni potencijal, naučite KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA i postanite uspješan menadžer uz cjelokupan program Proago Business Manager Akademija!
KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA samo je jedan od modula u cjelokupnom programu PROAGO BUSINESS MANAGER AKADEMIJE.
Tu su još:
#Situacijsko vođenje i delegiranje
#Analiza problema i donošenje odluka