Većom produktivnošću zaposlenika do dugoročnog uspjeha

MODUL VII – KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA?

Glavni zadatak današnjih menadžera je povećanje produktivnosti i radnog učinka svojih timova i zaposlenika. U poslovanju kada se stalno traži više i bolje, bitno je posjedovati set vještina kojima se motiviraju i inspiriraju pojedinci i timovi kako bi dali najbolje od sebe.

Vještine potrebne za POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI ZAPOSLENIKA omogućavaju vam da uspješno koristite sve resurse na raspolaganju kako bi postigli rezultate. Ovaj modul pomaže vam u podizanju poslovne sposobnosti uz dugoročno održiv obujam aktivnosti i predlaže vam faze procesa upravljanja radnim učinkom. Osim toga, pruža vam znanja, svijest i vještine uspješnog razvijanja članova tima te spoznaju koji su stilovi vođenja najbolji za usklađenost i učinkovitost za dugoročan napredak pojedinca i organizacije.

Što ćete naučiti u modulu KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA PROAGO BUSINESS MANAGER AKADEMIJE?

#kako uspješno koristiti resurse za ostvarivanje rezultata?

#koji su aspekti razvoja poslovnih sposobnosti zaposlenika?

#kako stil vođenja utječe na učinkovitost?

#kako podizati poslovnu sposobnost uz dugoročno održiv obujam aktivnosti?

#koje su faze procesa upravljanja radnim učinkom?

#koja je veza između radnog učinka pojedinca i rezultata organizacije?

#zašto su menadžeri ključni kreatori osobnog iskustva zaposlenih?

Cijena: 1300,00 kuna + PDV

Ostvarite svoj puni potencijal, naučite KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA i postanite uspješan menadžer uz cjelokupan program Proago Business Manager Akademija!

KAKO POVEĆATI PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIKA samo je jedan od modula u cjelokupnom programu PROAGO BUSINESS MANAGER AKADEMIJE.

Tu su još:

#Self management

#Situacijsko vođenje i delegiranje

#Uvod u coaching

#Analiza problema i donošenje odluka

#Feedback kultura

#Time management